2012. 04. 13.

Glamour-napok VS Joy vásárlási láz

Nagyon szeretem ezeket az akciókat!..Egyvalamit nem szeretek benne..a tömeget..brrrrrr
Glamour magazin

A Glamour napokról biztos tudtok, hisz ma és a hétvégén lehet a kuponokkal garázdálkodni, de tegnap az újságosnál örömmel láttam a Joy májusi számát ami szintén a sok kuponnal hirdeti magát.


Nem ide tartozik, de vicc amit ezek a divat lapok nyomatnak, hogy április 10-e körül -májusi szám...minek? Legyen piacon április 20. után a májusi kiadás,és kapható legyen május végéig..nem? A tartalom természetesen legyen aktuális május-június-ra , de ez így szerintem hülyeség.. hónap helyett írják akkor rá, hogy 4.szám és kész...Szerintem..engem ez idegesít..Főleg az amikor hónap közepén megveszem az ahavi magazint és rég nem aktuális benne semmi, mert ugye azt már 1 hónappal korábban kiadták..
Joy kuponos szám

Na kicsit elkalandoztam..szóval glamour és joy..

Aki most a hétvégén nem ér rá annak van tehát egy második lehetőség amit a Joy biztosít, mégpedig május 11-13 között.

Személy szerint én a pénteki napokat részesítem előnyben, mert a hétvégi napok botrányosan nagy tömeggel zajlanak, amit nem viselek jól...lányok, miért kell elcipelni az egész családot, mint kísérő? Miért áll a boltokban 50 unatkozó nagymama és pasi, ide oda hopizva a tömeg sodrása elől? Rá van írva az arcukra, hogy a f***uk kivan..kb annyira mint azoknak a csajoknak, akik kerülgetik őket..

Ültessétek be őket kajálni vagy kávéra, és essetek be az üzletekbe egyedül..úgy is egy óráig nézelődtök, tök jogos..és csörögjetek rá, ha jöjjön megnézni a szerzeményeket amiben nem vagy biztos, vagy jöjjön, ha fizetni kell :-)..vagy nyomj a kezébe pár kupont, és irány a pasi részleg, válogasson..

Ha a tömeg feelinget kedveled, legyen ez egy jó kis barinős program...lehet én vagyok az idióta, de sosem kértem a férjem, hogy keccsöljön velem végig egy ilyen vágyölő eseményt..és érezze magát kínosan amikor a női fehérnemű bolt öltözője előtt 5 fülkébe lát be, amiért szemmel veri mindenki..vagy legszívesebben 20 nő rúgná föl amiért pont a legtrendibb ruhák előtt várakozik gyanútlanul, és nem lehet válogatni tőle :-D..

Ez most lehet sokaknak nem tetszett, de ez a véleményem..vannak persze kivételek, és figyelmes pasik is, akik próba babát színlelnek a legjobban eldugott sarokban vagy átlátszóak, de sajnos a többség nem ilyen..szeretem azt is, amikor cipőboltban a sok várakozó pasi minden széket elfoglal, így én nem tudok leülni próbálni...király..

Na térjek végre a lényegre..a szépség ápolás szemszögéből venném mustra alá a két magazin kupon tartalmát.

Garnier BB krém: mindkét magazinban 25% G: a dm-be, J: a rossmann-ba
Bioderma: Joy 20 %
Bársony klinika: Joy 30% a lézeres szőrtelenítésből ( hónalj v bikini)
Aesthetica: Joy 50% a lézeres szőrtelenítésből ( kettő vagy több testrész), Glamour: egy testrész mellé egy másik ingyen szőrtelenítése
Clinique: Joy 2000ft kedvezmény, Glamour : ajándékcsomag mintákkal
Collistar: Joy: ajándék termékek a Douglas-ba
Müller: Joy: Color Sensation hajfestékre 20%, Maybelline 20%, mindenre 20%, Glamour 20%
Imedeen: Joy: 2 havi adag mellé egy arcápoló
L'Occitane: Joy: 6000ft felett ajándék minik
Lancome: Joy 20%, Glamour 20%
Marionaud: Joy 20%, Glamour 20%
Physiomins: Joy 40% a kombi bérletből, Glamour 35% a testkezelésből, 20% az arckezelésből
B.U edt.: Joy 25% a rossmannba
Tigi: Joy 20%
Vichy: Joy: 2 napvédő készítményből, az olcsóbb ingyen, Glamour 20% az arcápolókra, 20% az alapozókra
Spirit szépségszalon: Joy 30%
Nivea Q10: Glamour: 20% a rossmannba
Kallos: Glamour 20%
Ellen tampon: Glamour 20%
Myropolium: Glamour 30%
Estée Lauder: Glamour 2500ft kedvezmény
Aphrodite szépségápolók boltja: Glamour 20%
Fogyasztóközpont: Glamour 20-30-40% különböző kezelésekre
X-Epil: Glamour 25% a Dm-be
Solennemed: Glamour 50%  a kombi bérletre és 30% a karcsúsító bérletre
Paula's Choice: Glamour 20%
Yves Rocher: Glamour 40%

Glamour napok tehát 2012 április 13-15, Joy vásárlási láz 2012 május 11-13.
Sok sikert lányok, hajrá:-)

8 megjegyzés:

  1. Ez tetszett! :)))))))) Hehe

    Én sem szeretem a tömeget :/ És azt sem ha a pasim ott van, mert 5 perc után már úgyis csak sürget :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát persze..sztem is jobb egyedül, vagy bnőkkel:-)..szegény pasik, csak meg akarnak felelni, de kutyából nem lesz szalonna :-D..a végén úgyis beunják ( és csak a helyet foglalják amúgy is :-D )

      Törlés
  2. idén előrelátóan jó korán megvettem a glamourt, hogy el ne fogyjon, mint általában. 3 hét alatt aztán el is kavartam vhol, így pont ott tartok, mint tavaly.

    más. vettem én is Suiskin Aha-t, remélem beválik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, hogy szeretni fogod, ha nem, akkor szólj, átveszem..én elhasználom tuti:-)

      He-he ..ha a glamour elveszett, fuss majd neki a joynak :-)

      Törlés
    2. szia, na bocsi, hogy még mindig ezen a témán lovagolok, de elkezdtem használni ezt az Ahát. próbálkoztam ezzel a pipetta dologgal, de alig jött ki belőle, nem nagyon tudtam elkenni, mert mintha el is tűnt volna az a mennyiség egyből. tegnap aztán fogtam és a kezembe öntöttem és mint egy hidratáló szérumot mondjuk és bekentem vele az arcom. most először érzem is, hogy simább a bőröm. de nem lesz ez igy sok, lehet 8%-osat naponta?
      Te mennyit használsz belőle?
      köszi

      Törlés
    3. Jujjj nekem semmi bajom a pipettával..nincs bedugulva vagy kilyukadva a gumi rajta?

      Egyszerre kb egy kiskanálnyit ( kávés) kenek el, és olyan 5 ször egy héten..és igen mehet a 8% naponta, mert ez az AHA-t jelöli. Aha-ból akár a 12%-os is mehetne naponta.

      szívesen:-)

      Törlés
  3. tigi! :) nem mindtha olyan hú de sokat számítana az a 20% de ilyenkor nem értem oylan rosszul magam ha drégébb dolgokat veszek:D Amúgy a joy szerintem sokkal jobb! Viszont szerintem az benne a rossz, hogy kiadják a kuponokat mindenki rohan mint a hülye, aztán 2 hét múlva -50%:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú én a TIGI-nek örülök a legjobban, mert ilyenkor megveszem az egész éves szükségletet:-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...