2012. 04. 05.

Dr.Chen - Botanic Extract :Szövetfátyol Árnika Arcmaszk + aroma terápia

A Herbaházi zsákmányról ITT már olvastatok, ma a Dr.Chen árnikás szövetmaszkról számolok be.
Botanic Extract maszk

Ez is egy arcformára vágott papírszövet maszk, a koreai Beauty Friends családhoz tudnám a leginkább hasonlítani.

Kicsit drágább volt mint a koreai maszkok, de mindkettő a "pár százas" kategóriába tartozik, bár ez már 500 ft felett van.


Az árnikás maszk azért tetszett meg, mert gyulladás csökkentő, fertőtlenítő, sebgyógyító, nyugtat és hidratál, így nekem pont ezekre van szükségem.
Sajnos sokszor nyomkodom magam -amiről nem tudok leszokni- ezért nyugtatnom és gyógyítani kell a bőrömet.

Dr.Chen maszk kibontva
Kíváncsi voltam érzek-e változást, és miben más mint a Beauty Friends vonal.
Szembetűnően nem termék koppintásról van szó, mert a maszk anyaga teljesen más, sokkal textilesebb érzetű és mintha vastagabb is lenne, a forma is picit más. A másik nagy különbség, hogy ez nem folyadékkal hanem zselével van bőven átitatva.

Dr.Chen maszk : a hatóanyag..
Szétnyitni nem annyira könnyű, mert a zselé miatt sokkal jobban tapad, és nehezebb is megfogni. Itt is sok anyag marad a csomagolásba amit a maszk felhelyezése után szépen ki lehet nyomkodni a tasakból, és föl lehet kenni a kimaradt részekre. Én fül elé kentem, mert szokás szerint ez a maszk is kicsit keskeny nekem.
Dr.Chen maszk kiterítve

Az illata nagyon tetszik, nem is tudom mire hasonlítani, nagyon egzotikus, lehet másoknak ez irritáló, de nekem friss hűs virágok, cédrus és még nem is tudom mikre emlékeztet...nem véletlenül írták rá, hogy aroma terápiás, mert az is..ha más nem, ez miatt mindenképpen újra venném.

Felrakva ez is picit keskeny


Ezt a maszkot is több mint fél óráig hagytam fel, amikorra felszívódott a hatóanyag belőle és kiszáradt a szövet. A levevés természetesen nem fáj vagy húz, ezek a textil maszkok nem tapadnak föl az arcra, hanem száradás után szinte leválnak, szóval nem olyanok mint a lehúzhatós maszkok.

Dr.Chen-Árnika maszk leírás
Nagyon pozitív változást vettem észre a bőrömön, bár a koreai B.F. maszkok sem kutyák, de ez még azokon is túltett, amire őszintén szólva nem számítottam.

Valóban megnyugtatta a bőröm, ami egységesebb színű lett, az elhalt kis bőrcafatok lemorzsolódtak, hidratált és feltöltött lettem tőle...mentálisan is, köszönhetően az aroma terápiának.

A zselétől sem volt ragacsos a bőröm, egy kicsit nedves ujjakkal még bemasszíroztam - elkentem a maradékot ami még nem szívódott be.
Le nem mostam, hanem úgy folytattam a napomat, bár nem sminkeltem rá csak órákkal később, és a sminkem szép és tartós maradt egész nap.

Nagyon bejön, biztosan újra fogom vásárolni, mert idáig ez a legjobb maszk amit itthon próbáltam.
A száraz de problémás bőrökre ajánlom, nem comedo képző és a pattanásokat is nyugtatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...