2012. 04. 05.

Coastal Scents- Contour & Blush Palette teszt

Már csak ezzel vagyok adós a Make Up Plaza rendelésből, és végre eljutottam idáig, hogy bemutassam.
Coastal Scents Contour Blush Palette

Ez a Coastal Scents - Contour & Blush Palette ( kontúrozáshoz, árnyékoláshoz).
A paletta nem kicsi, minden szín akkora benne mint egy normál méretű kompakt púder, ami nagyon kényelmessé teszi az ecsetes használatát.

A paletta teljes ára 6400 ft jelenleg, így egy szín 1070 ft.


Utazáskor biztos nem fogom magammal cipelni, de sminkeléskor a bőröndbe el tudom majd helyezni.
CS-blush paletta színek

Ez egy kontúrozó paletta amit pirosítókkal dobtak fel.
Én a kész enyhén lepúderezett alapozáson vagy alapozás nélküli természetesen szép bőrön használom, mert úgy vettem észre, hogy így a legszebb.
Mind matt szín, ami nagyon okos döntés, lássuk akkor sorjában.

A fehér és az alatta lévő rózsaszín kiemelésre való, akár még a szemkörnyéken sem nyújt súlyos vastag hatást. A fehérben nagy pozitívum, hogy nem lesz kékes vagy nagyon fehér felkenve, épphogy felvilágosít.

A sárga árnyalat egy teljesen természetes bőrszín, és ezért szinte púderként is használható. Úgy vélem a paletta jellegénél fogva lehetett volna kissé sárgásabb ez a szín, így több hasznát venném (kipirosodott bőrön)..bár így is el fog fogyni lágyítóként, púderként.

CS- blush/contour színek
A sötét barna egy kicsit durva..tudom, hogy kell gondolni a sötétebb bőrű emberekre is, de inkább akkor csináltam volna egy light és egy dark palettát, mert egy sötét bőrű ezt púderként tudná csak használni, neki kontúrnak nem elég sötét, világos bőrűnek viszont túl éles még kontúrozni is. 
Legalábbis én így vélem, hisz az NC 40-es ( MAC) bőrömön is sok. A barna árnyalatát amúgy is hidegnek érzem, így egy kicsit világosabb és melegebb barnát választottam volna ide. Természetesen lehet így is jól használni, de figyelni kell az optimális használatra, hogy ne úgy nézzünk ki mintha piszkos lenne az arcunk.Tudom, hogy lehetne keverni a színeket, de szerintem ez por alapnál nem annyira kényelmes és egységes.

A rózsaszín színeket nem szeretném külön tárgyalni, pirosítók... az egyik természetesebb a másik élénkebb színbe. Természetesen picit más-más felkenve, de a palettába a változatosság kedvéért inkább egy rózsa és egy barackos/narancsos színt tettem volna, és akkor többrétű lehetne.



Minőség:
Semmi extrát nem vártam, így se nem csalódás a termék, de nem is nélkülözhetetlen a számomra.
A színekről a véleményemet fenn kifejtettem, kis módosításokkal többrétű lehetne.
Cs-blush kicsit más szögben és fényben
Ami a termék előnye az a hátránya is, ez pedig a fedés, a pigmentáltság. Nem tartozik a legerősebbek közé ami nagyon jó a világos és a sötétbarna színeknél, ellenben a pirosítók ( rózsaszínek) lehetnének pigmentáltabbak.
A kezemen lévő fotón a színeket "pakolni" kellett, hogy látható legyen.
Ez a fátyol fedés amúgy nagyon előnyös amikor kiemelünk és árnyékolunk, mert ezzel lehet a legszebb és leginkább természetes hatást elérni, a pirosítók összetételén viszont kicsit változtatni kellett volna.
Nagyon "poros" és száraz termékek, bár ez látszik, és ezen tulajdonsága miatt sajnos ha nem tapad bele "valamibe" akkor egy mozdulattal törölhető. Megelőzhető ez, ha nem csontszáraz az arc..persze ha meg túl zsíros akkor foltos lehet a használat amennyiben jelentősen elüt a bőr színétől (pl a sötét barna)...szóval arany középút.
Nem kelt maszkos hatást, nagyon natúran lehet vele dolgozni, de aki magas fedést keres az ne ezt válassza, mert por alapba is vannak erősebb paletták.

Összefoglalva: Se hideg se meleg, viszont nagyon kényelmes, hogy csak egy valamit kell kinyitnom és tudom pingálni magam.
Minden színt használok, de ha beleszólhattam volna, kicsit variáltam volna a színeken.
Könnyű, fátyol fedés, ami vagy jó - vagy nem, attól függ mit szeretnénk.
Sajnos csak úgy nem tapad bele a bőrbe, könnyen letörölhető, így mindenképpen kell alá valami.
Elég finom por, nem vettem észre, hogy betörne vagy csúnyán beülne a ráncokba.
Szeretem, nem bántam meg, de nélküle is jól meglennék..Akinek nincs annyi sminkcucca mint nekem annak jó választás, illetve kezdőknek is ideális, mert nem tudnak vele rontani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...