2012. 04. 03.

Beérett a mangó : Baviphat Mango Steam Scrub arcradír

Már elég régóta használom, így megérett az idő, hogy írjak róla.
Baviphat mango és alma
 ITT már beszámoltam a Baviphat termékekről, ha valakit érdekel.

Ez egy melegítő hatású mélytisztító enyhe savas radír, ezért (is) különleges.

Ezek a cuccok Koreából  indultak hódító útjukra, és vagy ebay-en lehet beszerezni őket, vagy biztonságos magyar webshopból amit ITT találtok.


A csomagolás nagyon cuki, sárga és mangó alakú, masszív műanyag...ez a cukiság nagyon jellemző a gyártó termékeire, és ez nekem nagyon bejön, pedig normál esetben nem vagyok oda ezekért az "édi" dolgokért.

Baviphat- Mango scrub
A tetőt ha lecsavarjuk egy védő műanyag lap található, amibe egy kicsi kanálka van illesztve. Ezzel kell belenyúlni a termékbe, így higiénikusabb és kényelmesebb is, mert elég ragacsos és nyúlik.

Ezzel az állagáról el is mondtam a lényeget :-), ettől függetlenül egyáltalán nem kellemetlen a bőrön, egyvalamire kell figyelni, ahogy fölpakolom a krémet (kb 3-4 kiskanállal), hajlamos lecsöppenni az arcomról amíg nem kenem el.

Baviphat Mango radír állaga

A zselés és nyúlós sűrű krém apró szemcséket is tartalmaz, de nem (csak) mechanikai radírról van szó, hanem kémiai úton, azaz gyengéd gyümölcssavval segíti a bőrfrissítést.

Természetesen nem csíp, mert nagyon gyenge, kb annyi lehet a savtartalma mintha valódi gyümölcsöt raknál az arcodra, és szükség van masszírozásra is, mert azért ezek az apró darabok is csiszolnak valamit.

A kellő mennyiség felpakolása után egyszerre kezdem eloszlatni a bőrömön a masszát, és mivel ez egy termo azaz melegítő hatású pakolás radír, így érezhetően melegebb lesz a masszírozás alatt. Ez arra jó, hogy kissé megnyissa a pórusokat így mélyebben tisztít, és nagyon jó érzés.
Ebben más mint a többi radír, és ebben különbözik a Baviphat barackos radírtól is.

Én heti egy alkalommal vagy kéthetente használom, száraz és tiszta bőrre kenem, pár percig alaposan átmasszírozom a teljes arcom -ekkor a termék kifehéredik- és ezután még rajta hagyom az arcomon kb 5-10 percig pakolásként.... lassan áttetszővé válik, és aztán lemosom.
Véletlenül egyszer egy telefonhívás miatt nem tudtam egyből lemosni, így tovább maradt fenn, és azt vettem észre, hogy sokkal szebb lett a végeredmény, így inkább már hagyom kicsit tovább hatni.

Tiszta vízzel nagyon könnyen eltávolítható, ami tök meglepett a ragacsos állaga miatt, de semmilyen olajos vagy zsíros érzetet nem hagy maga után, a víz mindent levisz, még szivacs sem szükséges a lemosáshoz, ezt nagyon szeretem benne.

A végeredmény csodálatos..nagyon régen nem találkoztam olyan termékkel ahol ilyen látványos változást tapasztaltam volna.
Száraz de problémás bőrömet tovább nem szárította, a (nyitott) pórusokat szépen kitisztítja, a bőr színe egységesebb és egészségesebb kinézetű lesz, kipirosodás nem történik.

Nagyon örülök a terméknek, biztos újra fogom vásárolni.
Nagyon kevés kell egy alkalommal belőle, így szerintem kb fél év alatt fogom elhasználni.
Minden igaz amit ígér, sugárzik a bőröm a használata után.

Ára: 3400ft

Összefoglalva:

Radírozás erőssége: látványos de nem irritál
Állaga: ragacsos zselés krém, eldolgozás előtt hajlamos a csöppenésre
Illata: nagyon enyhe édeskés mangó
Szárít: nem
Irritáció: nincs
Használat: hetente

9 megjegyzés:

  1. Elfogyott a barackosom (vagyis már csak napok kérdése), ezért a Te véleményed miatt, most a mangósat rendeltem meg. Jaaaaj, úgy remélem, hogy én is meg leszek elégedve :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaajjj - jajjjj, akkor most izgulhatok, hogy elégedett legyél vele:-D

      Én meg a barackosat nem próbáltam, mert ezt mondták jobbnak, de ha nem így ítéled akkor mindenképpen írd meg, illetve vállalom a felelősséget és átveszem tőled:-)..mert nekem is mindjárt elfogy ez, és nagyon szeretem!

      Törlés
  2. Szia,

    Az előbb asszem nem tudtam elküldeni.:)
    Csak annyit kérdenék, hogy ezeknek a peelingeknek van-e fehérítő hatása, mivel külföldi oldalakon ezt olvastam róluk.
    Te hogy érezted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát én ezt nem állítanám:-(
      Természetesen minden "koptatás" és hámlasztás fehérít is, de szerintem ez korántsem olyan mértékű amit bárki észrevenne.

      Fehérítő krémekkel kellene próbálkozni, aminél én észrevettem hatást az ez:
      http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/04/clinique-even-better-pigment-foltokra.html

      Itt is csak a flakon vége felé volt látványos a változás, de legalább valóban egyenletessé varázsolta a bőrt.
      Nem kifejezett fehérítő, inkább bőrtökéletesítő cucc ez..de nem tudom milyen problémára kellene.

      Legjobb pigment folt eltávolító amúgy a villanófény ( IPL, BBL) de csak dokiknál csináltasd.

      Törlés

    2. Köszi a villanófényes tippet; ez a nyári májfoltos szezonra jól jöhet(bár most egyáltalán nem volt durva).

      Valójában pont jó, ha nem fehérít, amúgy is holdvilág képem van. :)

      A bőröm szerencsére nem túl problémás, leszámítva, hogy télen nagyon szomjas és húzódik, a T-vonal pedig foltokban száraz, miközben zsírosodik. Érdekes..:)

      Sokáig nem tudtam dönteni a barackos és mangós között, végül az utóbbi mellett voksolok szerintem.

      Köszi és szép estét!

      Törlés
    3. Nem fogod megbánni, sokkal jobb a mangós mint a barackos!
      Hagyd fönn kicsit mint egy pakolást, úgy lesz aztán az igazi..a kezeddel is érezni fogod.
      Én felrakom, 3 perc dörzsi, 5-10 percig áll az arcomon, majd nedves kézzel maszi 1 percig és lemosás.

      A bőröd "csak" vízhiányos és nem zsírhiányos azért van a T vonalban az "érdekesség" :-)

      Törlés
  3. Szia! =)
    Annyira sok jót olvastam nálad is a Baviphat termékekről, meg máshol is, hogy teljesen belelkesültem. Múlt héten meg is érkezett a mangós radírom, szeretnék tanácsot kérni vele kapcsolatban =)
    Én Ebayről rendeltem, és eddigi használat alapján szépen teszi a dolgát, DE engem zavar, hogy én nem érzem hogy melegedne az arcom tőle...masszírozom én, próbáltam kicsit erősebben is már-már dörzsölni, hogy hátha a technikám a rossz, de semmi =D
    Nagyon ici-picit mintha a második használatnál éreztem volna hogy melegszik, de semmi jelentős melegség, vagy esetleg pirosodás az arcon, amiről írni szoktak. Szerinted a bőröm lehet más, vagy én rontok el valamit, vagy lehet hogy nem eredeti a termék? =(

    Válaszodat előre is köszönöm!
    Üdv: Enci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      annyira nem melegszik, hogy égetne, de azért érezhető némileg egy kis langyosodás, vagyis hőváltozás.
      Próbáld meg egy picit nedves ujjakkal is, úgy sincs változás?

      Sajnos ettől függetlenül az ebay tele van gagyi baviphat cumókkal, reméljük ez nem az :-(

      Törlés
    2. Kipróbáltam pici vízzel, azt kell mondjam hogy ég és föld, akkora a különbség...KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM! =D

      Életemben nem gondoltam volna hogy ettől jobb lesz, de most így nagyon tuti. Érezhetően erősebb a hatása, mert jobban melegszik és így a pórusaim gondolom jobban megnyílnak.

      Életmentő vagy, örök hálám! =D

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...