2012. 04. 15.

Baviphat AC therapy almás és ránccsökkentő szőlő krém teszt

A Baviphat kedvencekről már ITT olvashattatok, nagyon megszerettem őket.
Baviphat Ac therapy és ránccsökkentő

Mivel a napi arcápolásom része ez a két újabb termék ezért bemutatom ezeket is.
Konkrétan az almás és a szőlős krémet vettem meg, nem a szőlő zselét, hanem ez annak a krémes változata.


Az  AC therapy éjszakai krém, azaz az "almás" egy olyan pakolás amit önmagában éjszakára kell felrakni, így fejti ki a hatását. Egy nagyon finom könnyű lotionról beszélünk, aminek roppant kellemes alma illata van.
Amikor elkezdtem használni, semmit nem vártam tőle, úgy gondoltam ez a külső és a kedvező ár, biztos valami tini cuccot rejt, ami nekem 30 fölött úgyse lesz az igazi.... sőt attól féltem, hogy az amúgy is problémás bőrömet majd még tovább rontja vagy kiszárítja. Aki még nem tudná száraz bőröm sokszor pattanásos, és túlzott faggyú termeléssel küzd, ami  a felszíni szárazság miatt zárt comedokban azaz zárt mitesszerekben jelenik meg.

Ami fix, hogy nem szárít, tehát ezen a teszten átment..de hogy hat-e? IGEN :-), a termék nem mitesszer képző, (nekem) nem ragad, szellőzik a bőröm alatta is, és reggelre nagyon szépen nyugtatja a bőröm, gyorsítja a pattanások gyógyulását, tovább nem gyullasztja azokat, egységesebb a színem.
Baviphat alma és szőlő

Problémás bőr egyszerű ápolására alkották, amit sikerrel teljesített. Nincs vele fakszni és még használ is. Napközben nekem nem tökéletes a sminkem alá, így csak éjszakára kenem föl.

Régebben az AHA&BHA  fölé használtam (természetesen az AHA után fél órával kentem fel), azzal tökéletes párost alkot, de már egy ideje önmagában kenem, és úgy is működik. Enyhén eltávolítja az elhalt hámréteget, homogénné teszi és egészségesnek láttatja a bőrt. Szerintem enyhén halványít is, mert hamar elmúlnak a pirosságok.

Állaga olyan joghurt szerű, és olyan 1-2 kiskanálnyi elég alkalmanként, így 3500ft-ért a 100g jó sokáig elég lesz.
A csomagolása nagyon édes, nem olyan pici, így utazáshoz nem ideális, de ha bele gondolok idáig mi mindent cipeltem, amit ez az egy termék kiváltott, így vissza is vonom a méretéről szóló aggályaimat.
A védő lapon itt is a megszokott kiskanál található, amitől higiénikus és egyszerű az adagolás.
Annyit azért megjegyzek, hogy a hidratáló hatása nem jár az egekben, így nappalra erősebb krémet javasolok, de nem is szárít, és meglehetősen puhít is ez a krém.
A ráncokat egyáltalán nem kezeli vagy csökkenti, mert nem is erre találták ki.

A Ránccsökkentő szőlős krém  kék szőlő illatával csábító könnyű vizes fehér krém, ami egyáltalán nem folyós, hanem sűrű, de nem ragacsos.
Ránccsökkentő krém ami rugalmassá és puhává teszi a bőrt, pigment foltokra, száraz bőrre, ráncokra.

3 aktív összetevő segít ebben: adenozin = csökkenti a ráncokat, peptidek rugalmasságot adnak és megakadályozzák az új ráncok kialakulását, szőlőmag-kivonat = hidratálják és puhává varázsolják a bőrt.

Ezt is éjszakára javasolják, de nekem a száraz bőröm miatt nappal is szuperált.
Ennek létezik a zöld szőlő zselés változata amit úgy tudom a zsíros vagy kombinált bőrre van..ez annál sokkal dúsabb.
Baviphat: a két krém állaga
A kiskanállal itt is 1-2 kanálnyit kenek el az arcomon, és szintén 100 g a tartalma 3-4000 ft körüli áron.

Ennél a krémnél én olyan nagy durranást nem tapasztaltam. Nem szárít ( természetesen) és nem comedo képző ami nagyon jó, hidratál és puhít is, de a ráncok terén nem tudom igazán tesztelni, mert az aprókat egy jó hidratáló is eltünteti ( feltölti) mint ahogy ez is tette, és nagyobbak meg még nincsenek.

Ha olyan "egy alkalomtól plasztikai hatású" készítményt keresel, akkor ez nem az, viszont ár/érték arányban egy kellemes kis hidratáló tud lenni problémás bőrre is.

Mindenképpen ajánlom 35 alatt megelőző kezelésnek, száraz bőrre, éjszakára. A szívem valahogy az almás felé húz, illetve annál van reggel "hűha" élményem, de tény és való, ez a szőlős sem rossz annak akinek nem kell a bőrproblémákkal küzdenie, így csak a hidratálással törődhet.
Ettől se robbantak be a meglévő patik, de olyan szépen le se húzta őket mint az almás. Ez egy hidratáló és kész, amitől reggel se húzódott a bőröm, mellesleg pattanásokat sem okozott ( fontos!).

Az almás mellé amúgy heti 2 alkalommal "szúrom be" vagy amikor szárazabbnak érzem a bőröm vagy nincsenek ragyák, de próbáltam már önmagában is ezt használni.

Összefoglalva: Jó kis krémek ezek a Baviphat cuccok, tényleg mind megéri, nagyon édesek és jó illattal rendelkeznek.
Itthon ITT tudod megrendelni őket, illetve Budapesten BB Andi is a rendelkezésre áll aki EZT a blogot vezeti.
Nekem az almás nagyon bejön, és ha elfogy - ami nem is tudom mikor lesz, mert nagyon sok, és kevés kell belőle - biztos újra fogom vásárolni.
A szőlőssel sincs semmi bajom, de a problémás bőrömre nem ez az igényem, így ezt akkor kenem ha nem kell a ragyákkal vacakolni.




2 megjegyzés:

  1. Annyira aranyos a krémek csomagolása! Nem is tudtam, hogy ilyen nagy kiszerelésűek így igazán megéri az árukat!

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...