2012. 03. 07.

Tátáááám....Megjött !

Na ne értsétek félre..   :-) Mármint a Make Up Plaza rendelésem...

Make Up Plaza rendelés
Ahogy ígérve volt, 1 nap alatt...
A fiúk hívtak ahogy kértem ( mert nincs csengőm ), rohantam, fizettem, bontottam, téptem és előbukkantak a kincsek..

A külső csomagolástól kicsit megriadtam, mert nem dobozba hanem papírba csomagolva érkezett, de a sok sok vastagon tekert bubis zacsitól úgy ki volt párnázva, hogy egy teher autót is kibírt volna...bár azért jó, hogy nem tesztelték...

Lássuk mik ezek?



És akkor félig kicsomizva :
Sajnos kipróbálni még nem volt időm, de a napokban mindenképpen neki ugrok.

-Sleek- Brow Kit -Dark (szemöldök szett)
-Coastal Scents- Contour & Blush Palette ( kontúrozáshoz, árnyékoláshoz)
-Sleek- New Skin Revive Foundation -Light/medium ( alapozó teszter)
-Coastal Scents- Professional Camouflage Concealer Palette (alapozó, korrektor, kendőző)

Felnyitották és ellenőrizték
(a kis sleek zacsi ajándékba érkezett)

Sleek Brow Kit Dark

Nagyon kíváncsian várom, hogy miként teljesítenek a termékek.
Kibontáskor mindegyik belsejében egy kis papír fogadott, miszerint a terméket minőségi ellenőrzés  után küldték el nekem - nagyon szimpatikus..

A sminkszerek  csomagolása is nagyon tetszett, letisztult, fekete, jó fajta műanyag, kellemes hozzá érni.
CS Camouflage 10-es paletta
CS Contour & Blush 6-os paletta
Sleek New Skin Revive alapozó
A szemöldök paletta kisebb, a kontúr paletta viszont nagyobb mint gondoltam.

De beszéljenek helyettem a képek, nemsokára úgyis kivesézem őket egyesével, úgyhogy egy kis kedvcsináló :-)




Próbáltátok őket? Mi a véleményetek?

8 megjegyzés:

  1. Én még nem próbáltam semmit ezek közül, de a Brow Kitről jókat hallottam!

    VálaszTörlés
  2. A Coastal Scents camouflage az egyik nagy szerelmem és az Eclipse. Imádom mind a kettőt, rendkívül jó vétel volt. A Sleek-től nekem a krémes kompakt változat van meg, nagyon jó, praktikus. A sötétebbet kontúrozáshoz is használja egy ismerősöm, arra esküszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is szeretem, és az idő próbát is kiállta..azaz még mindig elégedett vagyok vele :-)

      Törlés
  3. A MUP-tól már tavaly óta rendelgetek sminkcuccokat. Mindig rámtör a rendelhetnék és akkor összeszedem azokat,amik nélkül nem tudok élni :)
    Megbízhatóak, tökéletesen becsomagolják a termékeket. Egyszer már cserélnem is kellett, mert sajnos olyan sötét porpúdert rendeltem, amilyen barna sohasem leszek. Így megbeszéltem velük,visszaküldtem és helyette kértem mást.
    Nagyon rugalmasak.
    De már én is a többi újdonságot várom régóta:) Benefit (The Porefessional,pl:)

    ELF Studio vonalból is rendeltem már néhány dolgot(az elf saját honlapjáról).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon várom már a Benefit cuccokat..nem tudom mikor lesznek végre ..nem akarom külföldről rendelni :-/

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...