2012. 03. 12.

A sötét oldal = mit neeeee..vásárolj II.

Ismét két terméket mutatnék, amibe bele tört a bicskám..az egyikbe szó szerint...a másikra pedig buta mód ráharaptam..
Bys #9-es

Mivel a sorstársak között sok jót olvastam erről a palettáról, úgy gondoltam vannak csodák, és feltűnően olcsó de minőségi sminkcuccok..hát jelen esetben nagy volt a koppanás otthon...


A Bys szemhéjpúder #9-es Bold&Bright árnyalatáról van szó.
Igaz nem a neont vettem, amiről sokan írtak, hanem egy gyengédebb színvilágot választottam, de szerintem botrány :-(
Több réteg..1 mozdulattal lesöpörhető
Lehet nagyon el vagyok kényeztetve a Mac és egyéb profi szemhéj cuccaimmal, de ez tényleg átlagon alul teljesített.
Új intenzív formula? Milyen volt előtte?
A kezemen kipróbálva még csak- csak ülnek a színek, igaz többször áthúztam őket, és  egy laza söpréssel az összes pigment eltávolítható volt onnan, mintha sosem lettek volna ott, ami számomra nem a masszív kategória. Itt kezdem megriadni...

A szememen kipróbálva viszont föl se tapadt, hiába készítettem elő kellően a szemhéjamat a festék fogadására.
A színek olyan halványan muzsikálnak, hogy a kék például csak tegnapról ottmaradt festéknek tűnik, a felső három világos szín a kenegetés során megkülönböztethetetlennek látszik, mivel minél többet kenek annál jobban söpröm le a már felrakott festéket...ja és azért kennék többet, mert semmi sem látszik..

A minőséget jól jelzi, hogy amikor elegem lett a szenvedésből egy púder ecsettel az egészet úgy le tudtam söpörni a szemhéjamról mintha most kezdenék sminkelni. Gondoltam kipróbálom, hátha lejön, mert alapozással már kész voltam, nem akartam mindent előröl kezdeni. Nem kellett ám nedves törlő kendő vagy dörzsike..laza ecset mozdulat és már ott sem volt semmi. Upsz..

Nem velem volt a gond, mert erre a félmunkára elkezdtem a Mac szemhéjpúdereket pakolni, ami felüdülés volt a pigmentáltság és a jól tapadás miatt.

Nem vagyok telhetetlen, tudom, hogy 1000ft környékén már nem adnak semmit ( én 1400-ért vettem a Westendbe), de ez még ennyiért is sok, mert a semmire dobtam ki ezt a pénzt..valószínű valamelyik barátnőm kislányánál landol.

A többi színű paletta lehet jobb ennél, és ezt sem próbáltam még nedvesen, és rég rossz ha trükközni kell vele, de ez nagyon nagy csalódás volt :-(.

A másik terméktől az első döbbenet után röhögő görcsöt kaptam..
Nagyon megörültem amikor megláttam a boltban ezt a fűtő hatású arcradírt. Egyrészt mert volt egy fűtős maszkom anno amit imádtam, másrészt nagy bőrradír fan vagyok.
Inkább kivágtam
Ez a Clean & Clear - Warming scrub elnevezésű csoda.

Az arcradír konkrétan olyan sűrű mint a csiriz, ezért annyira nehéz kinyomni a tubusból, hogy csak egy két perc csukó körzés és bemelegítés után ajánlom.
Itt még csak gyanútlanul kikerekedett a szemem, gondoltam jól van ez így..
A nedves arcomon viszont szinte lehetetlen eloszlatni, olyan mintha gyúrt tésztát akarnék a bőrömre kenni.

Ragasztóval keményre főzött tejbegríz
A termék víz hatására kezd el melegedni, viszont itt ez a folyamat olyan rövid ideig tart, hogy mire beteríteném az arcom, el is múlik a hatása. Próbálom nedves kézzel masszírozni, de nem éled újra a fűtő erő.

Maga a radír nagy szemcsékből áll, a vivő anyag gumis ragasztóra emlékeztet, és ahogy vizezem olyan érzésem van, hogy ezt még a víz sem oldja.
A lemosás egy rémálom, a szemcsék úgy ahogy lejönnek az öblítéssel, de a ragacsos réteg a bőrön marad, még az arclemosóval is kétszer át kell mosnom, hogy ne érezzem a bőrömön.

Nem tudom aki ezt kitalálta, az ki nem próbálta? Kemény, inkább kivágtam, és úgy használtam, mert a tubusból egy idő után kinyomhatatlan. Azért erőltettem a használatát, hátha egyszer rájövök mi a titka..mindenhogy próbáltam, de jelentem nem megy...
Állaga vicc nélkül: gumis ragasztóval összefőzött tejbegríz.
A fűtő hatás víz hatására kb 10 másodpercig tart, szerintem 1-2 perc lenne az ideális.
Lemosáskor egy olyan réteg marad az arcon ami további 2 szappanos átmosást igényel...nem is fokoznám, no comment.

Jaaaaa..majdnem lemaradt..a hatása? Ne haragudjatok, nem is figyeltem..ez ugye mindent elmond?




4 megjegyzés:

  1. :-) BYS-----A kert végéből látszik erről a palettáról, h minden csak nem intenzív színek, de így akkor meg is nyugodott a kis lelkem. Nem rohantam megvenni, de ezek után biztosan nem fogok kísérletezni vele. Egyébként a grat a dark side cikkekhez, imádom őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát még a BYS neonnal lehet csinálok egy próbát ha jó kedvem lesz és nem tudok mire elverni egy kis aprót :-D..annyira oda vannak érte..

      Azóta is próbálgattam ezt, és arra jutottam, hogy fölpakolni még föl tudom, ha extra zsíros a szemhéjam ( király érzés :-/ )..de ha már 2 réteg vagy erősíteném a színt akkor ugye pereg..
      Szóval felrakni úgy 4 nap kísérletezés és trükk után sikerült, de azt is le tudtam törölni egy nagyobb ecsettel azonnal, mintha sosem lettek volna ott.. :-D

      Lehet nem kell ezt erőltetnem így 30 fölött, mert már lusta vagyok és elkényeztetett :-D.. Ha tini lennék, biztos földhöz verném a s*ggem örömömbe, hogy meg tudtam venni, és kenhetem 10percenként..de komolyan!

      Törlés
    2. Igen, lehet benne valami. Régebben azt hiszem én is megengedőbb voltam és örültem, ha bírtam venni 1-1 pirosítót v alapozót és bármilyen volt is elhasználtam :-)...de a kényelem nagy úr és tényleg ha az ember belekóstolt a jóba, akkor már nehéz visszafanyalodni, csak titkon mindig reménykedem, h hátha...de általában nincs csoda 300 ft-ért, pedig nem lenne ellenemre.

      Törlés
    3. Egy rugóra jár az agyunk..ezért is szeretem olvasni a bejegyzéseidet én is :-)
      "a remél hal meg utoljára" lehetne a mottóm :-)én se bánnám ha megúsznám egy ezes alatt néha a dolgokat :-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...