2012. 03. 07.

Make Up Plaza ..első online randi

Felvirradt a nap, hogy látatlanba, ismeretlenül, online, próba és szinte nulla termék információ nélkül sminkcuccot vásároltam..

No nem azért nagy szám ez, mert nem vagyok az online vásárlás híve, hisz kb 8 éve garázdálkodom és költöm a pénzem különböző webshopokban, de környezetemben ismeretlen és általam teszteletlen sminkek kapcsán nem szeretek rizikóztatni..



Tudni kell rólam, hogy vagy gondolkodás nélkül- érzelemből vagy százszor kipróbálva veszek meg egy sminkterméket.. és az okok?
-Mert 15 év alatt annyi cucc gyűlt össze, hogy már szégyellem magam..(30 fölött vagyok)
-Mert ami az egyik nap jónak tűnt, az másnap szörnyű.
-Mert van olyan napom, hogy azt sem hiszem el amit kérdeznek, nemhogy még azt, hogy mit ígér egy termék
-Mert nem úgy süt a nap, hogy reális képet kapjak a sminkcuccról
-Mert aznap már nincs pofám erre is költeni... és még sorolhatnám, de akkor csak erről szólna a bejegyzés...

Benefit terméket szerettem volna vásárolni, és rápróbálkoztam a keresőn, ami kidobta az oldalt..bár Benefit még nincs ( beárazva ), tehát nem elérhető, de a honlapra már fel van töltve, így remélem hamarosan vehető vihető.. Ugye nem csak áltatom magam?

Elkezdtem nézegetni..izgalmas.. aztán rákerestem a Make Up Plaza-ra.. hát volt 1-2 blog aminek a véleményére adok, így oldal oldalt követett, link ide, link oda..... és kb 4 óra informálódás és adat gyűjtés után olyan hajnal 3- kor amikor már lefordultam a gép mellől, sikerült 4 termékre rábukni, és megszabadítanom magamat egy (a shop áraihoz képest) nagyobb összegtől.

És hogy mit vettem? Remélem holnap megérkezik és meglátjátok ti is.. gondolom, hogy nem fogjátok véresre rágni a körmeiteket, de azért remélem vissza néztek hamarosan:-)
A szállítási idő 1 nap, ami jónak hangzik, ettől függetlenül ha nem ér el a szállító akkor szívás..nem is tudom hogy lesz.

Nemsokára beszámolok nektek a tapasztalatokról, és a termékekről is..Már nagyon várom!

Szoktatok innen vásárolni?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...