2012. 03. 25.

Közkívánatra: Avon napozás utáni hűsítő spray c vitaminnal...és hogyan mentsük meg a beszáradt szempilla spirálunkat

Húúú de hosszú cím lett.. wooow :-)
Avon - C vitaminos spray
Már olvashattátok ITT , hogy tavaszi Avon bevásárlás volt. A nagy kedvenc sem maradhatott ki, és ez a napozás utáni c vitaminos spray. Egyből vettem többet is..

Ezt a terméket azóta vásárolom mióta megjelent, túl vagyunk pár csomagolás váltáson, és ez végre kényelmesen a kézbe fér, biztonságosan adagolható - azaz nem folyik mellé és könnyen utaztatható.
Bár a fogása nem a legjobb, főleg ha csúszik a kéz, de két kézzel megoldható a használata....piskóta forma kellett volna gyerekek :-)
Szerencsére a tartalom nem változott...

A spray-t rengeteg dologra teszteltem, így nálam végül egy joker termék maradt, ami mindig van itthon, és kiborulnék ha megszűnne.. az aknesol-al voltam még így ami jelenleg sem kapható :-( -arról pedig bővebben ITT ..ha valakit érdekel.


Szóval a napozás utáni cumót természetesen én is ez célból vettem, és azt kell mondjam olyan tökéletesen teljesítette a feladatát, hogy első körbe csak a véletlennek vagy szerencsének gondoltam..Aztán az évek alatt ..vagyis egy nyár alatt megérett bennem, hogy ez a folyadék sokat tud, nagyon sokat..

A legdurvább leégéseim alatt is megmentette a bőrömet, de vegyük sorjába..
A pumpás flakonba egy víz szerű folyadék található, azaz nem fehér, nem gél, nem ragad, nem sűrű, hanem "nyál" :-)..elnézést a hasonlatért, de lásd a képen..
Avon - napozás utáni C vitaminos

Ezt ahogy a testre permetezem, akár milyen vastagon dolgozom, a bőr nagyon hamar fölszívja. Kellemes eloszlatni, nem hagy zsíros vagy ragacsos érzetet maga után, tiszta illatú és azonnal hűsít. Később sem büdösödünk bele...

Leégéskor akár fél óránként is befújom magam vele, és akkor garantált, hogy másnapra elmúlik a fájdalom nagy része, nem húzódik a bőr, nem piros és 97%-ban tuti, hogy nem indul el a hámlás.

A férjem sem hitt nekem, hogy csodaszer van a birtokomban, de végre neki ugorhattam, amikor óvatlanul a kreol bőrével leégett a szoliba. Este 3-4 alkalommal fújtam le bőségesen, olyan vörös volt, hogy elképzelhetetlennek tűnt, hogy ez másnapra ne látszódjon..de elintéztem..a bőre teljesen megnyugodott, nem hámlott, szépen bebarnult és maga sem hitt a szemének.

Nem comedo képző, háton vagy dekoltázson sem indít el ilyen folyamatot.
Tekintve, hogy csodákat művelt a bőrömmel, így elkezdtem vele kísérletezni, vajon mire lehet még használni..
- Amikor az arcom száraz, irritált vagy hámlik a kinyomott pattanások után, ez nagyon szépen nyugtatja és gyógyítja a bőrt - tonikként az arcra permetezve.
- Napozás közben is hűsít, ha nincs nálunk (termál) víz spray.
- A felületi és nem nyílt sebek is gyorsabban regenerálódnak vele.
- Csípéseken is enyhít, ha nincs nálunk más.
- Hidratálóként is használható ha nem kedveljük a súlyos krémeket, elég erős a száraz bőrnek is.
- Beszáradt szempilla spirálok hígítására is tökéletesen teljesített..és akkor erről részletesen..

Mivel rengeteg szempilla spirált elhasználtam már életemben, elegem lett, hogy mindennapi használat mellett is hamarabb szárad ki egy spirál minthogy kifogyna..ez teljesen elfogadhatatlan volt a számomra..nem a pénz miatt, hanem sajnáltam úgy kidobni őket.
Ekkor - több mint 10 éve - elkezdtem kísérletezni, hogy mivel tudnám úgy feloldani őket, hogy a szemem se folyjon ki és a festék is megfeleljen a célra, azaz ne csapódjon ki, vagy ne legyen csomós. Nem is sorolom, mi mindent próbáltam ki, semmi nem működött, és akkor valahogy minden mindegy alapon erre is rányúltam..
Könnyen bele fújtam a spirálba, kicsit megtunkoltam, jól átforgattam a kefét a tubus oldalához nyomva, majd egy éjszaka a langyos radiátoron vagy fél óra a napon, aztán megint egy kis tunkolás és a spirál állaga, mint új korában..
És akkor jött a próba..számoltam vele, hogy megvakulok..de tataaaam, működött..semmi szem irritáció, semmi csípő érzés, semmi probléma. A spirálom könnyen kenhető, és a nap végére sincs elkenődve..király.
Lehet, hogy csak én vagyok egy rinocérosz, pedig a szemem elég érzékeny, még a szórakozó helyeken is könnyezik a füsttől, de ezt jól bírta. Megjegyzem, nem bíztatok senkit erre, csak megosztom a történetem :-).

Az egyik nélkülözhetetlen dolgom ez a spray, a lakatlan szigetre biztos ezt vinném..persze ha jó idő van, akkor meg pláne....

Összefoglalva: Olcsó és jó..ez már bőven elég a vételhez. Próbáld kifogni még nyár előtt akciósan, mert életet ment.
Jól hidratál, és lehúzza a vörösödést, illetve nálam a hámlást is megelőzi.
Jobban bevált mint bármi más, beleértve a tejfölt és a panthenol sprayt is.
Számos más területen használható, nem irritál, nem comedo képző, nem szárít.



8 megjegyzés:

  1. Köszi, nagyon hasznos volt! Megrendelem!
    Üdv:Merzso

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) talán most még akcióban van..lehet nyár elejére csomagolást váltanak, azért..nem tudom.

      Törlés
  2. Szia!

    Először is: igazi felüdülés a blogod :)
    Öröm olvasni, vagy csak szerencsém van, hogy mindig olyasmiről írsz, amit épp tervezek kipróbálni (pl:hámlasztás) :)
    Az érdekelne, hogy hogyan tudod összehozni a nyári barnulást (szolit, napozást) a kémiai hámlasztással?
    Nagyon ráférne a bőrömre és meg is tetszett a Suiskin peelingje, de nem merek nekikezdeni.

    Üdv,
    Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujjj de aranyos vagy..pirulok :-)

      Nyári barnulás arcon 50-es fényvédővel óvatosan- jean D'Arcel (UVA-UVB)- nem comedo képző, nem szárít és megbízható, orvosok által ajánlott termék.
      A szoli letakart arc + az 50-es krém.
      A faktorral sem marad amúgy fehér az arc, csak nem ég le, és nem pigmentálódik.. de a különbséget önbarnítóval javítom az arcomon ha kell.
      Ettől függetlenül tavasz végén-nyár elején igyekszem elhagyni ezeket a hámlasztókat én is.

      Azért ezek az otthoni peelingek nem valami nagy rizikó faktorok, hisz a kozmetikusok/ orvosok 20%-os savtól kezdik a kezelést, ami fölmehet 70%-ra is...na ekkor beszélünk óvatosságról :-)

      Most még gyorsan neki tudsz fogni egy enyhe hámlasztásnak,mert ilyen otthoni kezelésnél elég 2-3 hét intenzív fényvédelem.

      Remélem tudtam segíteni:-)

      Törlés
  3. Én nem szoktam leégni, talán ha 1szer égtem le, de akkor is csak piros voltam egy kicsit.
    Írtad, hogy sebek gyorsabban regenerálódnak tőle. Szerinted a pattanások utáni hegekkel csinálna valamit? Vagy van más ötleted rájuk?:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem "szoktam"..de azért évi 1szer valamit nagyon elnézek :-D Általában nem is az "itthoni" napon, hanem külföldön, illetve új szolik tesztelésekor fordul elő:-)

      Nekem a fejem folyamatosan tele van sebbel, mert nem bírom ki, hogy a legapróbb semmit ( patit) ne nyomkorásszam véresre az arcomon...ezeket segít kicsit gyorsabban túllépni, hogy jöhessenek az új "műveim".

      A már meglévő hegeken sajnos nem fog segíteni, nekem is van jó pár. Azokon csakis a dermaroller vagy a fraxel/pixel-lézer segít(!het!). Semmilyen krém vagy csoda nincs sajnos a meglévő hegekre, max a friss sebekre adnak olyan krémeket ami segíti a bőr regenerálódását.

      A dermaroller-ről olvashatsz nálam, a fraxel lézerről is fogok írni, de még nagyon drága, és állítólag a dermaroller és a lézer is egyformán "hatékony". ( derma 15-25 ezer - fraxel 70-120 ezer, és 4-8 kezelés kell)
      Sajnos ez sem jön be mindenkinek, ezért a feltételes mód.

      A sima peeling és hámlasztás a pattanásos hegeken sajnos nem segít, sem a lézeres hámlasztás, sem a savas. Mindkettőt próbáltam, kicsit jobb lesz, de aztán újra(fél év) előjönnek a hegek, mint régen. A roller és a fraxel állítólag a bőrt is újjá építi, tehát megváltozik a szerkezete, nem lesznek akkora "lyukak", mert betöltődnek.

      Huhh bocs, ez hosszú lett :-)

      Törlés
  4. Szia!

    Végre Valaki aki úgy imádja ezt a spay-t mint én!! Évek óta állandóan kettesével vásárolom, mert az én párom is rá kapott! :-) Pedig Ő nagy "macsó", csak alapvető kozmetikumokat használ, de ezt kérni (!) szokta. Valóban nagyon eltalált termék, igazi szuper cucc, pláne ha az ár-érték arányát nézzük.
    A szempilla spirál újra élesztést külön köszönöm,hogy megosztottad velünk, ki fogom próbálni. Köszönöm!

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...