2012. 03. 12.

Köröm díszítés fóliával

Nem vagyok egy nagy köröm guru, nem szeretem a kirívó manikűrt -magamon- így havonta be-be mutatnék pár diszkrétebb megoldást.
Jelenleg műkörmöt viselek, ami most egy picit már lenőtt, de csak most jutott eszembe befotózni őket.
Köröm fóliás díszítés

Legközelebb az esztétikum miatt majd frissebb fotót készítek...szóval bocsi :-)


Körmöm, ami zselés épített mindig egyszerű és rövid. Elég unalmas, így néha fel szoktam dobni ezzel azzal.
Általában gyűrűs ujjra kérek díszítést, így nem unom meg, és nem zavaró vagy feltűnő, nem tolakszik az arcomba nap mint nap, és mindig megörülök, ha véletlenül meglátom :-).

Köröm díszítés fólia darabokkal
A mostani díszítés színes beépíthető fólia darabkák két árnyalatban, lilás áttetsző és rózsaszín áttetsző.
Kevesebb fényben
A hatás opálos és kagyló szerű, de mivel jóval vékonyabbak ezek a fóliák, ezért nem vastagították fel a körmöt, tehát jobb megoldást kínált az esetemben.

Diszkrét, mégis különleges és szépen csillog, tök szeretem.
Fényben kékes és sárgás-zöldes árnyalatban irizál.

Szeretitek a köröm díszítést? Mivel dobjátok fel a körmeiteket?

2 megjegyzés:

  1. Én maradi vagyok körmöket illetőleg, pont az ilyenek tetszenek. Egyszerű, de nagyszerű:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:-) én sem szeretem ami nagyon kirívó :-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...