2012. 03. 27.

A koreai barátom: Beauty Friends - Paradicsomos maszk

A koreai maszkokról a sorozatomat ITT olvashatjátok, a mai tesztalany a paradicsomos lesz.
Beauty Friends maszkok

Már írtam róla, hogy ez egy "textil" maszk, azaz egy arc formára kivágott átitatott nedves törlő kendő szerű anyag. Nem ismételném önmagam, így az első találkozásunkat a citromos leírásnál, azaz ITT találjátok.

A paradicsomos maszk zsíros - problémás bőrre van, tisztít és hidratál.

A kicsomagoláskor egy paradicsomlé beütésű illat csapott meg. Nem a kellemetlen fajta, de én nem vagyok érzékeny a "büdibb" termékekre se, főleg ha az hatékony.. ez a pari szag némileg megnyugtatott..bár biztos hülyeség, de elhittem hogy valóban paradicsomos :-).

Beauty Friends - Paradicsomos maszk
Ez is, mint a citromos is, kicsit kicsi volt széltében ( hosszában meg nagy), de hát igen nehéz ezt méretre csinálni, hisz nem vagyunk egyformák, de tök sajnáltam, hogy kétoldalt "kimaradok", pedig sokszor azon a szakaszon vannak a pattanásaim.

Ez is csak ekkora volt
Maga a maszk nagyon kellemes és hatékony, nekem 30 perc alatt száradt ki és szívta be a bőröm, mert ugye ez a lap jó nedves amikor felrakjuk - de nem csöpög le természetesen.
Aki nem akart utána olvasni annak mondom el, hogy vizes hatóanyaggal van ez a papír/textil maszk átitatva, és ezt helyezzük az arcra, ebből szívja "ki" a bőr a cuccost.


Beauty Friends Paradicsom
Az idő eltelte után a bőröm nagyon szép feszes, hidratált, mégsem zsíros, és ami igen érdekes, a piros pattanás után maradt nyomokat is szépen halványította. Nem maradt a bőröm ragacsos, nem volt mitesszer vagy pattanás képző. A száraz de problémás bőrömet sem szárította ki, hiába ajánlották zsíros bőrre.

Használat után
Tényleg látványos változást mutatott, a maszk után nem mostam le a bőröm, este használtam, erre kentem az éjszakai krémemet, és reggel is látható volt még a hatása. Ettől függetlenül legközelebb alkalmak előtt fogom használni, mert érezhetően töltött a bőrömön, és a színét is egységesebbre varázsolta.


Az a jó ezekbe a maszkokba, hogy nincs vele "trutyi", nem kell szivaccsal sikálnom a maradékot, illetve egyszerű, gyors és tiszta megoldás. Az ára is kedvező, a koreai BB krém webshopba vásárolható meg, illetve a Herbaházba is láttam.


2 megjegyzés:

  1. Hú egy ilyet én is szívesen kipróbálnék! Nekem is száraz a bőröm, de ugyanakkor meg problémás és a pattanások (aknék?) utáni foltok meg nem akarnak eltűnni. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szintén ugyan ez a cipő:-(
      A piros foltokkal, vagy pigment foltokkal szenvedsz?

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...