2012. 03. 16.

Csokis cuccok - Stella Choco Line a pihe-puha bőrért

Pár éve nagyon felkapott lett a csoki vonal, én egy ajándékba kapott test és arcmasszázs kapcsán találkoztam velük anno.
Stella Choco Line termékek

Nagyon kíváncsi voltam mit tudnak ezek a Stella csoki termékek, és kellemesen csalódtam... meglepően puha és ápolt volt a bőröm napokig.
Normál esetben még olajos masszázs után is száraz a bőröm pár óra után, de ettől a kezeléstől másnap is pihe-puha bőröm volt.
És ami végképp meggyőzött: a sok termékre comedo és mitesszer képződéssel reagáló bőrömön semmilyen pati vagy púp nem jelent meg tőle.


Otthonra is beszereztem őket, nem nagy összegek, így megvettem a bőrradírt, a masszázs vajkrémet és a gélmaszkot...persze step by step, mert nem bíztam benne, hogy ilyen olcsón jó lesz mind..mégiscsak 1 ilyen masszázson voltam csak előtte...

Otthon az arcomra használom őket, mert száraz bőröm hiába pattanásos, minél szárazabb annál több comedo jön rám, tehát megfigyeltem ha bőröm nincs szétszáradva a pórusaim szépen ki tudnak ürülni, és nem képződnek rám csúnyaságok. A bőröm felszínén lévő száradtság meggátolja a faggyúm ürülését, összehúzza a pórusaimat így tele leszek comedo-val. Ezért nálam a szárító készítmények csak rontanak a bajon - kivéve ha azt már egy lüktető kinyomott patira kenem. 
Viszont figyelnem kell, hogy a hidratáló készítményeim ne legyenek mitesszer képzőek, ami nem kis feladat.

A Choco Line kiállta a próbát, sorra veszem hogy használom őket és mik a tapasztalatok.

Első körbe a Csokoládé bőrradírral kezdem a kezelést ami kakaó, méz és mandulaőrlemény tartalmú.
Stella - Choco line bőrradír
A radír masszázskrém állagú, apró finom szemcsékkel van tele, akár egy hosszabb maszi is végezhető vele, nem fogja irritálni a bőrt. Jó sokáig lehet kenegetni, nem szárad és nem illan el. Már maga a radír is hidratáló hatású, így lemosás után nem lesz száraz bőrérzet.
Nem tolakodó enyhe kakaó illatú.


Én jól kenhetősége és kellemes sűrűsége miatt 5percig dörzsölöm vele az arcom, majd 10 percet magamon hagyom, ekkor a hordozó krém egy kicsit megszárad és felszívódik, aminek a maradékát még vizesen föllazítom és lemosás közben kicsit még átdörzsölöm. Kényelmes és alapos lemosása szivaccsal és meleg vízzel lehetséges.

A bőrön a radír masszázs krém jellegű
Összefoglalva:
Radírozás erőssége: közepes
Állaga: masszázskrém alapú
Illata: kakaó
Szárít: nem, sőt mintha hidratálna
Irritáció: nincs
Használat: heti egy alkalommal 

A radír lemosása után több lehetőség is van a kezelés folytatására. Én a Csokoládé masszázs vajkrémmel folytatom. Kakaó, kálcium, vas, foszfor, magnézium, esszenciális narancsolaj tartalmú. Intenzív energetizálást, bőrfeltöltést, anyagcsere javítást, hidratálást, rugalmasságot, feszességet ígér.
Stella - Choco line masszázs vajkrém
Vékonyan -mivel mást is tervezek még rárakni- az arcomra kenem, és enyhén nedves ujjakkal (de szárazon is jó) 5 percig masszírozom magam. Jó ötlet ezt fürdés közben végezni, mert a víz párája megnöveli a hatékonyságot, illetve a wellness élményt.
Illata a radírral egyező: kakaó.

Ha nincs gélmaszkod, ez a krém is fölrakható pakolásként, ekkor nagyobb mennyiséget használj, masszírozd 10 percig, rakj még rá ha kell és hagyd megszáradni, majd öblítsd le.

Ennyi maszikrémet viszek fel
A krém 5 perc után nálam elkezd "elfogyni" az arcomon, a masszírozás már nem csúszik annyira, a bőröm beszívta, nem látszik rajta már a krém nyoma, de vizesen még tudnám folytatni a dörzsölést, ha akarnám, illetve ha több krémet használtam volna akkor tovább tartana a bedolgozás.

Stella - Choco line gélmaszk
De mivel ez volt a cél, így jöhet a következő kör. A masszázs krém maradékát a bőrömön hagyom, nem mosom le, max száraz kézzel eloszlatom ha nem egyenletesen szívódott föl a bőrömről. A tetejére a Csokoládé gélmaszk kerül ami gránátalma olajat, A-vitamint és koffeint tartalmaz.

Ennek az állaga és az illata más, mint a másik két krémnek, ez egy laza vizes zselé, és az illata is kicsit kávésabb a kakaó alap mellett.

Bőrmegújítást, energetizálást, bőrfeltöltést ígér, antioxidánsokkal és öregedés gátló hatóanyagokkal. Nyugtató és bőrstruktúra javító hatása mellett az illat élményre is alapoz. Hatása a masszázs krémmel fokozható ( ezt csináljuk épp :-) ), illetve fóliázni is lehet.

Bőrön így fest a gélmaszk
Az arcra tehát a masszázskrém fölé vittem, kellemes hűsítő érzetű a gél, ami nem folyik, nem csöpög, így kényelmesen lehet benne tevékenykedni. A maszkot nem lehet lehúzni, kocsonyásra fog száradni, vagy nagy részét beszívja a bőr és egy barna filmréteget hagy maga után, amit természetesen le kell mosni.
A bőrön 30-40 percig hagyom rajta attól függ mennyi időm van.

A végeredmény pedig egy szépen hidratált, energikus, egységes bőrkép.

Összefoglalva:
Azt vettem még észre, hogy nyomkodás után is szépen lenyugtatja a bőröm, a gyulladásokat észrevehetően csökkenti, a sebeimet gyógyítja. Ezek már a sokadik elhasznált dobozok, így nem vettem volna újra, ha nem látok hatást.
A masszázs krém egyébként testápolónak is használható a száraz részeken ( pl a lábszáramon csodát tesz, és elég jól beszívódik ).
Megfizethető termék, beszerezhető a Herba házba, fodrászkellékesnél, neten, de az Ázsia centerbe is láttam.
A pattanásokat nem gyullasztja tovább, és nem mitesszer/comedo képző.
Az egész termékcsaládnál olyan "vizes" és nem "zsíros" élményem van, a felületi vízhiányomon sokat segít, sokkal szebb a bőröm a használata után.
Természetesen nem csak arcon, hanem testen is alkalmazható- pl dekoltázs, ott eléred magad otthon is.
Ha csak egy termékét vennéd meg, az legyen a gélmaszk, ha kettőt akkor a radírt is csapd hozzá..ha beválik és száraz a bőröd úgyis ráugrassz a masszázskrémre is.

Ára: 800-1000 ft



8 megjegyzés:

  1. a krémmánián eléggé lehúzzák a gélmaszkot, de engem kiváncsivá tettél. láttam, hogy itt a szomszédomban is lehet kapni, úgyhogy jövő héten beruházok egyre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na el is olvastam.. Hát kicsit nesze semmi fogd meg jól vélemények.
      Hát csoki illat versenyt biztos nem nyerne..az tény.
      Nem kell csodákat várni, de az nem igaz, hogy szárítana ( krémet alá kenem), főleg ahogy én használom, és főleg az extra száraz bőrömön.
      Próbáld az arcon hagyni amíg megszárad vagy beszívja.

      Törlés
  2. szerinted melyik az igazán jó hidratáló maszk? nekem eddig egy Ahava volt a csúcs, most (részben a krémmánia miatt) egy Biodermát készülök venni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem vigyázni kell, hogy ne legyen mitesszer képző, mert nagyon hamar "bedurranok" a hidratáló maszkoktól.
      Az Ilcsi maszkokat szerettem anno, bár semmi brutál hatás nem volt ott sem...de szerintem azt fogok beszerezni, illetve a maria galland maszkokat szeretem ( kozmetikusok használják, ott szoktam venni), illetve a Belnatur által forgalmazott arany maszk ami még nekem nagyon bevált ( kozmetikai kezeléseken).
      De hát bevallom, még keresem az igazit.

      Ha brutál hidratálásra vágyom, akkor Arden- 8 hour skin protectant-al dunsztolom az arcom pl éjszakára, vagy maszknak...elég ragacsos, de nagyon fölpuhít, és nincsenek tőle ragyák.

      Törlés
  3. Szerinted érzékeny bőrre mehet ez? Én mindig illat és alkohol mentes cuccokat használok, mást nem bírok. Még sose használtam otthonra ilyen "wellness csomagot", de szimpatikusnak tűnik. hány ml-sek a tégelyek?Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúha...hát nem tudom, hogy (főleg ha extra érzékeny a bőröd) érdemes-e kísérletezned vele...nem biztos, hogy ér annyit... akkor inkább tiszta kakaó vajból, kakaóból, kávéból, valamilyen őrleményből érdemes otthon kotyvasztani ezt és azt :-)

      A kiszerelésük 250 vagy 500ml, én a 250-es dobozt vettem.

      Összetevő listát itt találsz : http://kremmania.hu/markak/lady-stella

      Törlés
  4. Hol lehet ezeket megvásárolni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van a herbaházban is, és sok fodrászkellékes is árusítja.

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...