2012. 03. 03.

Csodás Korea - BB krémek és barátai

Bizonyára unalmas már a téma, BB krémek így BB-k úgy, de pont azért mert már ennyien írtatok róla...szóval mert már mindenki erről beszél, hát én is fejest ugrottam a témába.

Koreai termékek
Mivel én is 100 ember véleményét szeretem elolvasni, ha érdekel valami, abba bízok, hogy talán nem lesz felesleges témáznom róla.
A lényeg, hogy a száraz problémás bőr oldaláról közelíteném meg a dolgokat, tehát a korpás szeborrea, a felnőttkori pattanásaim, hegek és Korea kapcsolata :-).

Első körbe a képen látható termékeket vásároltam, ami 2 arcmaszk, LIC őssejtes csigakrém, Baviphat mangós radír és ajakradír, és a két legsötétebb kis kiszerelésű BB krém -lioele beyound és missha perfect cover 23.

A következő hetekben lépésről lépésre jelentkezem 1-1 termék tesztjével.

Ami a csomagolást illeti nagyon tetszetős termékekhez jutottam, az alkalmazásukat már ma elkezdtem, így nagyon izgatott vagyok a hatást illetően.

Ti milyen korei terméket használtok a száraz de problémás bőrötökre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...