2012. 03. 18.

Coastal Scents- Professional Camouflage Concealer Palette élménybeszámoló

A Make Up Plaza -tól rendelt termékeimről már ITT dicsekedtem nektek, így kezdeném őket szépen sorra venni.
Coastal Scents - Camouflage Concealer

A mai első "alany" a Coastal Scents- Professional Camouflage Concealer Palette.
Erről a palettáról nem sokat tudtam amikor megvettem, mert nem erről a fajta 10-es palettáról, hanem a 15-ösről írnak többen.

Én mégis azért választottam ezt, mert a webshopban a másik nem volt elérhető amikor rendeltem, így gondoltam mit veszíthetek...



Coastal Scents - Camouflage Palette
A termék csomagolását nagyon szeretem, igazán jó anyagú matt műanyag, nem gagyi hatású.
Nyitogatni annyira nem szeretem, mert mindig félek, hogy letörik a körmöm, de lehet csak feleslegesen parázok tőle.
Az ára is teljesen elfogadható, sőőőt tobb mint jó: 10 db festék, jelenleg 570 ft / szín.

A camouflage-t nem teljes alapozásra, hanem bőrhibák javítására vettem, szemkörnyékre kenni semmi ilyen textúrájú terméket nem szeretek, így nem is fogok. Ennél jóval folyékonyabb az ami oda való (kivéve tiniknek és 20-as évek környékén..akkor még lehet bátorkodni ilyenekkel).

A paletta nagyon jó színekkel van tele, és ezek a színek jól keverhetőek, kontúrozásra, kiemelésre is ideális, illetve bőrszín változáskor is jó dolog, hogy variálhatunk vele.
Textúrája sűrű, de még nem elég krémes, tényleg csak egy picivel lehetne krémesebb. Nem olajos, és ez fontos, mert nem is mitesszer képző.
A Mac Studio Finish concealer -hez hasonlít leginkább a termék, de valahogy ezt jobban szeretem, nekem a Mac kicsit szárazabbnak tűnt.
Tartós, és könnyen építhető - ilyen áron főnyeremény.
Felkenve nem fényes, hanem matt felületet hagy maga után ami púderezéskor sem túrósodik be.

Nagyon jó vétel volt, elégedett vagyok vele teljes mértékben. A bőrhibákat, pattanásokat szépen eltünteti, és hosszan fennmarad.

Coastal Scents Camouflage színek
Az én bőröm árnyalata mac-ből NC 40, mac korrektorból pedig NC 35.
A világos és a sötét színek között kicsit nagy az ugrás, szóval nincs átmenet, de jól keverhető.

Az anyajegy
Csináltam egy gyors tesztet a talpamon lévő anyajegyen, így jól láthatjuk, hogy a bőrredőkben hogy viselkedik.
 Ez az anyajegy elég jó pigmentált, és a képek elég közelről készültek, így kihoznak olyan dolgokat is ami élőben nem feltűnő vagy látható.


Jól megpakoltam ecsettel
Jó adag korrektort vittem fel ecsettel a felületre első lépésként.

Aztán ujjakkal elkezdtem eldolgozni és hát lássuk be nem lett az igazi.
Eldolgozva azért nem volt az igazi
Beült a redőkbe is, de ne felejtsük a talpamon végeztem a kísérletet, hogy lássuk extrém helyzetekben hogy viselkedik.

Ezt az első réteget megtartva elkezdtem építeni a krémet, így erősebb hatást és egyenletesebb felszínt értem el vele..nem is rossz.

Ecsettel ismét ráépítettem
Sajnos nem volt kéznél a szupi fixáló púderem így csak gyorsan
leporoltam a púder ecsetemmel.
Azért így is látszik, hogy szépen építhető, nincs rá rossz hatással a púderezés.
Ha színezett púdert használtam volna tovább tudtam volna a felszínt lágyítani, illetve a környező bőrfelülethez igazítani.

Púderrel fixálva
Félmunka, úgyhogy bocsánat érte, de jelenleg ennyi időm és eszközöm volt kéznél.

Összefoglalva: van ugyan ennél egy fokkal jobb fedésű korrektor, de nem ebben az árfekvésben, vagy a teljes paletta áráért max 1-2 színben tudunk más korrektort beszerezni.
Állaga krémes, jól dolgozható, mégis préselt formula.
Bőrömön a pattanásokat nem gyullasztotta tovább, viszont jól fedte azokat.
A sebekről sem csúszik le, ha alá Cicaplast-ot használok, amiről tájékozódhatsz ITT .
A színek széles skálán mozognak, ezért kontúrozáshoz és kiemeléshez is ideális.
Ecsettel nekem kellemesebb volt vele dolgozni mint szivaccsal, úgy valahogy jobban csúszkált.
Mindenképpen jó befektetés, szeretem, és valószínű a 15-ös palettába is bele ugrok, mert kíváncsi vagyok miben más. Ha valakinek erről van tapasztalata, kérem ossza meg velem.







6 megjegyzés:

  1. látom nem csak magadnak vásárolsz, mármint a saját arcod pingálására, ez esetben zsírosabb bőrre/helyekre a kedvemért próbáld ki a bioderma sébium pore refinert! ha nem tetszik megveszem tőled!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sok jót olvastam/hallottam róla.

      Ajánlom majd zsírosabb- fénylősebb bőrökre, és kíváncsi leszek mit tapasztalnak.
      Primerem most van pár mattosító amit muszáj elhasználnom, de ha elfogynak megnézem én is, hogy mit tud :-)

      Törlés
  2. Teljes arc alapozására mennyire alkalmas? Ha van mit takarni, a Kryolan Ultrát használom, ahhoz hogyan tudnád hasonlítani? (Világos, hogy nem egy ligában játszanak, de azért mégis...)
    Köszi a választ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes arcra teljesen felejtős!

      Ezt többszöri próbálkozásra mondhatom..

      Persze fel lehet kenni, de nem viselkedik jól, sztem a Kryolan Ultra Foundation sokkal alkalmasabb a teljes arcra.
      Ez bekeményedik, betörik, és nem lesz szép nagy felületen.

      Száraz és zsíros bőrön is próbáltam, hát max az egyszer elmegy kategória, de én szabad szemmel is jól láttam mennyivel csúnyább..viszont korrektornak sztem jó ( nem szem alá), mert pont azért viselkedik és marad ott jól egy kis helyen ami miatt a nagy felületen gáz.

      Törlés
  3. Most gondoltam végig: vajon ki fényképezte le a talpadat? :)))) (Ha a férjed, büszke lehetsz rá, az enyém nem bírná röhögés nélkül, úgy meg elmosódik a kép. )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha :-D
      Nem-nem, én fotóztam, simán felraktam a térdemre és megfordítottam..az enyémre én se bíznék ilyesmit, így is néha kikerekedett szemekkel néz csendben...

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...