2012. 03. 23.

Avon vásárlás tavaszra

Íme a tavaszi Avon rendelésem, amiről hamarosan véleményt is alkotok bővebben.
Avon rendelés tavaszra

Úgy gondoltam veszek ezt-azt amire szükségem van, elfogyott, illetve amit még nem próbáltam.
Az Avon-nal úgy vagyok, hogy sok terméke jó vagy jó áron van, sok terméke pedig közepes, vagy eszembe se jut megvenni.

Na ezt jól megfogalmaztam..


A mostani rendelésembe beruháztam 2 tusoló zselére mert olcsónak találtam, illetve egy habfürdőbe ami akciós áron volt. Nem szoktam ilyeneket rendelni, mert szeretem megszagizni őket a boltba, de a katalógusba volt illatosított papír minta, így könnyebb volt a döntés.

A hajkefének a színe tetszett meg, szerintem nagyon szép, bár állítólag vigyázni kell milyen kézzel fogom meg, mert kophat, azaz vegyszerek ( hajkencék) oldhatják a színét.
2012 tavasz - avon

Alapozóból is kipróbálok 2 színben egy-egy mini  tesztert, mert fillérekbe került.
A body spray, ami görögdinnyés, mindig jól jön, kórházba, edzéshez, frissítéshez, autóba..és akkor mégse a parfümöt kell félteni.

Vettem még két szemránckrémet, szintén akciósak voltak.
A napozás utáni c vitaminos spray örök kedvenc, mióta megjelent ezt mindig megveszem. Mindenre jó! Komolyan..erről biztos írok majd később bővebben.

A planet spa maszkokból is ki akartam próbálni a szakésat is, mert többen javasoltátok, így vettem a holt tengeri mellé.

A lábradír is izgatott, mit tud, mert még sosem vettem, és természetesen 2 arcradír is beficcent mellé.

Parfümöket nem szoktam az Avontól vásárolni, de az egyiket már régóta nézegettem, a másik pedig most jelent meg, és tetszett az illat leírása.

Kíváncsian várom mit tudnak :-) Mindenki megőrül és vásárlási lázban ég tavasszal ?

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Érdekelne a napozás utáni c vitaminos spray, többször gondolkodtam rajta, végül elmaradt a megrendelése. Azt írod mindenre jó. Konkrétabban?
    Köszi: Merzso

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lőném le a poént, mert nemsokára írok róla bővebben, de nyárra mindenképpen szerezz be amikor akcióba lesz:-)

      Törlés
  2. Jól bevásároltál. :D A szakés pakolásról majd írsz?:) Azóta se vettem meg, és kíváncsi vagyok a véleményedre. A napozás utáni spray-ről pedig várom a bejegyzést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen:-) Igyekszem a hét elején gyorsan megírni őket:-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...