2012. 02. 28.

A sötét oldal = mit neeeee..vásárolj

És hogy ne csak a szép és a jó lásson napvilágot, szeretnék időről időre bemutatni olyan termékeket ami nem nyerte el a tetszésemet, nem nyújtotta azt amit ígért, és megvásárlását csak saját felelősségre javaslom.

Két hajápolási termékkel kezdeném, talán ezeknél nyúlok leginkább mellé.


Az első a Joico K-Pak vonalába tartozó hajvégápoló amit használok már egy ideje, "háthatörténikvalamikorvalami" alapon, aztán sokszor csak azért, hogy fogyjon már el, mert kell a hely, és hogy nyugodt szívvel vegyek egy új kísérleti alanyt.

Joico K-Pak Split end mender

Split end mender - hajvéglezáró : "Alapvető luxustermék, amely megakadályozza a hajvégek szétnyílását és a haj visszatörését, így látványos hajhossz növekedés érhető el. Növeli a haj rugalmasságát, erejét és fényét, miközben visszaállítja annak eredeti, egészséges állapotát."

Hú de jól hangzik ugye? Én is ráugrottam..Elképzeltem ahogy a hosszú hajam a reklámok kivilágított és felturbózott műfényes hajaival vetekszik...

Használata: hajmosás után a törülköző száraz hajat a szokásos módon a hajszálak végén bekenni és lehetőleg sűrű szőr vagy körkefével (!) szárítani.

Megettem...többször megtettem..pedig utálom a sűrű szőrkefémmel a hajszárítást...hajszálak szétnyílva, töredezés a köbön, hajhossz nem ér térdig :-). Rugalmasság és fény ama kemény 5 cm-en ami a hajam végét jelenti -nem mérhető.
Biztos jó valamire, de luxus termék - luxus áron, és ehhez mérten a hatás nem észrevehető ( nálam).


A másik egy hajdúsító szupi cucc a Müster-Dikson system coiffeur terméke. Ezt lehet nem sokan ismerik, viszont fodrászatokban árusítják- ajánlják, szintén nem olcsó termék. Én is így csaptam le rá, miután fodrászom égig érő dús frizurát varázsolt nekem..most már tudom a terméknek ehhez sok köze nem volt...
Move me hi-root hajtőemelő folyadék. Szuper dús és könnyed tartás a töveknél, a haj puha, fényes és antisztatikus marad.
Dikson Move Me Hi-Root

Érdekes, mert az első időben úgy tűnt mintha jó lenne és használna, de aztán rájöttem, rengeteg hajtőemelő stylingot rakok a hajamra, így csoda lenne ha lelapulna.
És akkor elkezdtem önmagába használni....

A hajszárítás után is éreztem, hogy valami hiányzik, de a hideg zuhany másnap ért..a hajam lapos, zsíros hatású volt..egyedül a puhaság ami igaz és az antisztatikusság ami megállja a helyét, hisz úgy néztem ki mint aki 3 napja mosott hajat..hát akkor már szállni nem igen szott.
Kipróbáltam kevesebb és több pumpálással is ( amúgy spray formula), de a lényegi tapasztalat nem változott.
Jelenleg a többi hajdúsító cumókkal együtt durrogtatom, hogy elfogyasszam.

Nektek melyik termék nem vált be a hajápolás terén?

1 megjegyzés:

  1. Nekem a Bed Head Tigi terméke volt csalódás, bár csak ár-érték arányban. Szülinapomra kaptam a hajtípusomnak megfelelő sampont és kondícionálót, együtt 8700forintért, és elkapott a hájp, meg elájultam az árától, szóval nagyon lelkesen próbáltam ki. És iagzából semmi.. Nem rontott a hajam állapotán, ami egyébként a gyors zsírosodást leszámítva rendben is van, de nem nyújtott semmi pluszt, pedig ez egy high end kategóriás terméktől elvárható. Pont ennyit tud a kedvenc Oriflame samponom is, 800ft-ért. Ami miatt talán egyszer valamikor ha milliómos leszek újra venném, az az illata. Olyan "mostjöttemafodrásztól" illat, nagyon szeretm. Viszont az összetevői nagyon nem szépek, szóval érzékeny bőrűek hozzá se nyúljanak.

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...