2012. 02. 25.

A nagy bőrradír teszt: Sunfleur bőrmegújító radír a magyar csoda!

Az Omnia Botanica teszt után most egy hazai peelinget választottam, és ez a Sunfleur bőrmegújító arcradír.
Kiemelném, nem támogat senki, a termékeket sem kapom ingyen, hogy mondjak róla jókat ( sajnos :-) ), így valóban azt írom amit tapasztaltam.
A Sunfleur márka megújuláson ment keresztül az utóbbi években, egyedül a kedvező árfekvés ami maradt.
Sunfleur bőrradír


Mivel hallottam már róla, a drogériában direkt kerestem a terméket, nem csak véletlenül bukkantam rá, ugyanis elég eldugott helyen tartották a választott üzletben - a legalsó sor csücskében -. Nem éppen hívogató ez az elhelyezés, és emellett még az olcsó árfekvése is elbizonytalanodásra adott okot a számomra.

"Szinte hihetetlen, hogy olcsón adjanak valamit ami jó és hatékony..kell ez az ezredik termék nekem otthonra?" -ilyen és hasonló gondolatok keringtek a fejemben.

De mindenképpen ki akartam próbálni, hogy az én száraz bőrömön mit tud alkotni, ugyanis nálam elég látványos ha egy bőrradír jól hat, ugyanis az én bőrömről mindig van mit leradírozni.




A csomagolás meglepően testes, valahogy kisebbnek képzeltem a fotó alapján (75 ml). Nagyon kedves modern küllemmel rendelkezik, és nagyon tetszetős a pumpás adagolás is a számomra. Olyan "más", olyan különleges..végre

Jól kézre álló termék, a kényelmes adagoló fejből 3 nyomásnyit láttok a képen,én ezt a mennyiséget tartom ideálisnak az arcom radírozásához, ennél csak többet nyomok, kevesebbet nem -nemsokára kitérek arra is, hogy miért.

Sunfleur bőrradír teszt
Az illata nagyon kellemes citrusos, mint ahogy a csomagoláson is jelzik a grapefruit olaj jelen létét. Azt hittem ez valami reklám fogás lesz, de nem! Nagyon kellemes, szinte egy aroma terápiával is felér.

Ahogy hozzá érek érzem ez nem olyan állagú dolog mint amit a bőrradírok esetében megszoktam. Tejszínhab szerűen könnyű és habos, kicsit meg is ijedek, hogy miként fog így hatni...lám-lám csak kiderül miért volt ilyen olcsó..de menjünk is tovább.

Elkezdem fölkenni az arcomra, ami nagyon könnyen felkerül a bőrömre, ( borotvahab feeling ) és nagyon kényelmesen és kellemesen el lehet oszlatni a teljes bőrfelületen. Nagyon jó érzés... érzem, hogy mindenhol fedi a bőröm, a hűs grapefruit illata természet közeli élménnyé teszi a pillanatot.

A dörzsölés alatt nagyon kellemes kenő réteget képez a hab szerű krém, ami szinte elillan, de a masszírozást segítő hatása megmarad. Itt szokott elbukni a legtöbb radír, azzal ahogy a krém elfolyik és a szemcsék szárazon leperegnek a bőrről vagy a krémmel tova folynak, eltűnnek és dörzsölöm a semmit...vagyis a 3 szemcsét a fejemen.
Nos ezzel ilyen gond nincs, mert a szemcsék szinte rátapadnak az arcomra, és sokáig kellemesen dörzsölhető. Ha kicsit szárad enyhén vizes kézzel kényelmesen tovább radírozható a bőr, a szemcsék végig az arcon maradnak.

Sunfleur bőrradír szemcsék

 A bogyók nagyon apróak, nem karcolnak, jó érzést nyújtanak, és a végén az eltávolításuk az arc lemosásával is nagyon könnyen megy, nem kell százszor öblíteni. A radírozás alatt sem kellett végig a mosdó fölött görnyednem, mert nem folyik, nem csöpög, nem pereg.

A száraz bőrömet nagyon szépen és egyenletesen felcsiszolta, bőrfeszülést nem éreztem, bár hidratáló hatása sem volt( de nem is ígérte). Tonizált feszes bőrt kaptam végeredményül, és mintha a bőrtónus is szebb lett volna.

És akkor íme :..létezik olcsón is csoda! A termék minősége olyan, hogy ha doboz nélkül több terméket rangsorolni kellett volna olcsóbból a drágáig akkor biztos azt hittem volna róla,hogy egy nagyon drága és különleges radírról van szó! A habos állaga, a finom apró de hatékony szemcsék, az eredeti citrus aroma... luxus érzetet kelt .

Gratulálok a gyártóknak, reméljük sokáig nem tűnik el a piacról.

Összefoglalva:

Radírozás erőssége: közepesen erős
Állaga: hab szerű egyedi formátum
Illata: grapefruit
Szárít: nem vettem észre, hogy jobban szárítana mint egy sima arcmosás
Irritáció: nincs
Használat: ritkább használat mellett is hatékony

Ára: 6-700 ft

4 megjegyzés:

  1. Szerinted ha a Baviphat mangós arcradírját heti 1-szer használom, akkor ezt is használhatom heti 1-szer a köztes időben? Vagyis nem árt a bőrömnek a 2-3 naponkénti radírozás? (Az általad leírtak alapján a bőrtípusom a tiéddel megegyező. :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen felesleges!

      Tévhit, hogy az otthoni sűrű radírozás károsítja a bőrt ( kivéve, ha valami ipari homok van a radírban)...nem károsít,mert az élő szövetet nem bántja, hanem szárít! De azt nagyon..ami további radírozási ötletekhez vezet..ördögi kör..

      Kell némi "halott" réteg is az arcon, hogy a bőröd jól tartsa a vizet a mélyebb rétegekben is, és ne párologtasson hamar.

      Ha kórosnak érzed a bőröd vastagságát, akkor nekem a mikro laser peel segített ettől végleg megszabadulni, ég és föld a különbség azóta.

      A heti 1 baviphat is van akinek sok, de ha vastag és kemény a bőröd (mint amire nekem is hajlamos) akkor mehet, de teljesen felesleges beiktatni ezt is.

      Én a heti 1 otthoni radírozást preferálom, persze vannak olyan időszakok amikor ettől el lehet térni, de ha pl szép-jó a bőröm akkor van olyan, hogy havi 1szer radírozok, mert nem érzem szükségét.

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, akkor maradok a heti 1-nél. :) (Nekem már azóta is ég és föld, mióta a javaslatodra elkezdtem használni a Baviphatot. :) Bár tuti jót tenne a mikro laser peel is.)

    VálaszTörlés
  3. ezt a márkát lehet dm-ben is kapni?

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...