2012. 02. 23.

A nagy bőrradír teszt: Omnia botanica

Életcélomul tűztem ki, hogy megtalálom a leginkább megfelelő bőrradírt száraz bőrre.
A dolog egyszerűnek tűnik de korántsem az, hisz jó pár dolgon elbukhat a megfelelő bőrradír kiválasztása.
Egyrészt óriási a kínálat, másrészt minden bőrradíron leginkább ugyan az a sallang duma szerepel, amitől nem leszek okosabb.

Omnia botanica bőrradír
Elsőként az olasz természetes kozmetikumokat gyártó Omnia botanica al Guscio e Mallo di Noce  avagy a dióhéjas termékét tesztelem és mutatom be nektek.



Itthon nagyobb gyógynövény boltokban, szupermarketekben,  drogériákban beszerezhető, elég barátságos áron.

A csomagolás nagyon igényes, ez jellemző az olasz kozmetikumokra, ezért nagyon szeretem őket. Mesterséges illatot nem érzek rajta, valódi bár kicsit erősebb mandulás / diós illatot áraszt -már aki ezt kedveli-nekem jól esett.
A termék textúrája lágyan folyós, nem sűrű krém hanem lotion / vizes krém jellegű, én ennek annyira nem örültem, mert így könnyebben lefolyik az arcomról radírozás közben.


Omnia botanica teszt
Omnia botanica Esfoliante Viso

 Elég hamar "eltűnik" a lotion alap, így a sikálást rövid ideig kényelmes végezni, mert azután a szemcsék már nem jól csúsznak. Ha vizes kézzel folytattam lehetett még egy kicsit húzni a dolgot, de mivel lefolyt az arcomról és hígult a szemcse tartalom ezért nem volt kényelmes, és nem éreztem olyan hatékonynak. A rövid idő alatt amúgy is olyan érzésem volt mintha nem dolgoztam volna meg jól a bőrömet. Szerintem ehhez a rövid " ható időhöz" ez a készítmény gyenge.


Fürdőkádba vagy zuhany közben az ideális a számomra, vagy reggeli arcmosásba beiktatva de a száraz felvastagodott bőrön nagy csodát nem tesz.. tehát nagyon "rojtos" és hámló bőrön nem ez lesz az ideális megoldás.

Ára miatt kellemes fenntartó kezelés, natúr kozmetikum, illetve akik normál probléma mentes bőrrel rendelkeznek azoknak ideális.
Ami fontos: nem szárít, így ezt nagyon kedvező hatásként éltem meg, mert hiába hatékony egy radír ha alkalmazása során szárítja a bőrt.

Összefoglalva:

Radírozás erőssége: gyenge
Állaga: folyós krém, túl híg
Illata: mandulás
Szárít: nem
Irritáció: nincs
Használat: sűrűbb használatra is ideális

Ára: 1200 ft körül, de én akciósan 800-ért hozzá jutottam




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...